Monday, March 1, 2010

Waterfront Kuching~Berkayak




Berkayak satu aktiviti yg sgt2 mencabar kerana memerlukan kekuatan fizikal dan jga mental..laaaaa....mcm skema jeee...hehe Hari rabu,2008.hrbln x ingat pulak...aku n cosmates pg berkayak kt waterfront kuching..bes siottt..hehe tp aku sebenarnye geli sgt2 ngn air waterfront tuu sbb entah apa yg dlm dlu..(mcm2 ada) tp wat dek je...bfore kteorg berkayak..ade jurulatih kayak bg ckit perkenalan ttg kayak dh ajar kteorg mcm ne nk handle kayak bila atas air..nmpak memang senang..tp bile dh kt kayak tuu..memang ssah..sbb kene handle balance dgn partner kte...tp alhmdullilah..aku ngn partner aku dpat berkayak dari start hingga tamat..penat owwhhh...tangan aku rs nk tercabut je sbb 2 jam lebih berkayuh...tp tekad nk smpai cpt..aku xksh smua tu..rsnye ade 2 3 org pye kayak terbalik..haha..memang klaka tgok dieorg...niu jgak slah satu dr aktiviti kelas tourism..tq kpd Mdm Jo yg bwak kteorg rs pengalaman yg sgt2 bes ni:))

No comments:

Post a Comment