Monday, March 1, 2010

Perak ~Lenggong



Kalau korang nak aku datang Perak bukan sbb nk jalan2..tp praktikal..alamak..ni blog cuti2 malaysia kan??ahhh..hemtam jelah...hehe
Ni second time aku datang ke Perak..first time dtg mse pg ngn family aku 2008..spnjang aku kt perak..aku dok ngn family mk cik aku.(my mum sis) kt Kg Air Ibol..dpan rmah mk cik aku ade sungai..kadang2 je mandi kt ctu ngn kazen aku..aku praktikal kt Muzium Arkeologi Lenggong under the Jabatan Muzium Malaysia..
Area Perak yang aku penah pg cume Kuala Kangsar je..sejam lebih dari Lenggong..
Kat Lenggong memang byk jgak tmpat bes..klau korang jenis yang suka pada prehisotory zaman manusia dlu kala..korang ptt visit Lenggong sbb Lenggong ade byk tinggalan mse zman dlu..boleh pg kt Muzium Arkeologi and tgok sndiri Perak Man(tulang) dari zaman paleolitik..hehe..boring kee..hehe...

No comments:

Post a Comment