Monday, March 1, 2010

Sabah bahhh....


~Sabah 2008
~Pulau Manutik Tunku Abdul Rahman
~wit my lectures, cosmates and senior part 6..

Inilah first time aku menjejakan kaki ke negeri bawah bayu SABAH...
salah satu dari aktiviti kelas kiteorang subjek customer service n tourism..memang syok gile bile thu madam jo n miss sil ckp nk bwak kteorg stu klas pg visit sabah...
3 hari 2 mlm x puas utk kiteorg melawat sbah...smua blanja RM500 je tmsuk tket flight, mkan, minum, tmpat tinggal n bas..
Paling aku enjoy sekali pg Kiulu River..utk aktivi rafting..dari KK sejam lbh..kteorg pun ade singgah kat Jambatan Tamparuli....
keesokan hari pulak..kiteorg pg shopping kat Filipino market..kt sane semua murah2..ade souvernir mcm gelang pearl, t shirt sabah, kicen, keronsang n byk lglaahhh...
Malam pulak...shopping lagi kt pasa malam...dpan hotel kiteorg jeee...
mase kat pulau manutik..aku dh try snorkling..bes btul sbb dpt tgok hidupan dlm laut..paling aku suka mse sentuh ikan nemo...cute sgt..tringat pulak cite 'Finding Nemo" hehe..
Banyak betul kenangan mse kt sabah...aku kasi full 5 bintang utk sabah!!!..len kali nk pg lagilahhh..ngn bakal suami kot. ..huaahh..huaahhh

No comments:

Post a Comment